( Березень, 2014 рік. Червоношахтарська ЗОШ I – III ст.)
Тема: «Використання та впровадження здоров’єзберігаючих
технологій,формування та збагачення духовної,
морально – етичної культури
школярів»
План
«Використання та впровадження здоров’єзберігаючих
технологій, формування та збагачення духовної, морально – етичної культури школярів»
Виступаючий - вчитель фізики Красінської ЗОШ І - ІІІ ст. Кущова Л. О.
Практичне використання на уроках фізики здоров’єзберігаючих технологій.
Виступаючий - вчитель фізики Веселівської ЗОШ І - ІІІ ст. Пащенко К. С.
Використання проектних технологій навчання на уроках фізики .
«Проектні технології – модель особистнісно – орієнтованого навчання на уроках фізики та астрономії».
Виступаючі – вчитель фізики Валівської ЗОШ І - ІІI ст.
Прокопець М. І., вчитель фізики Радушненської ЗОШ І - ІІI ст.
Капінус В. А., вчитель фізики Широківської ЗОШ І - ІІІ ст. Малиновська О. Л.
Про проведення Всеукраїнського конкурсу з фізики «Левеня» та районного конкурсу науково – дослідницьких робіт «Ерудит».
Прийняття рекомендацій та підведення підсумків.
Рекомендації
четвертого практичного засідання
методичного об’єднання вчителів фізики
Криворізького району
Продовжити впровадження в практику роботи вчителів фізики методику проектних технологій навчання.
З метою формування інтелектуальних, спеціальних і загальнокультурних знань і вмінь учнів, використовуючи проектні технології навчання, сприяти розвиткові таких умінь як ініціатива, співробітництво, навички роботи в колективі, логічне мислення, бачення проблем і прийняття рішень,одержання і використання інформації, самостійне навчання, планування своєї діяльності, комунікативних навичок.
Мотивувати учнів до роботи над різними видами проектів:
творчими;
дослідницькими;
інформаційними;
практично орієнтованими;
природничо-науковими та іншими;
Впроваджувати здоров’язберігаючі технології під час проведення уроків з фізики:
створювати сприятливі умови навчання дитини в школі на уроках та в позаурочний час (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання);
створити оптимальну організацію навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних норм);
створювати повноцінний та раціонально організований руховий режим (фізкультхвилинки на уроці та ігри в позаурочний час);
Систематично проводити інструктажі з охорони праці перед початком семестру та підчас проведення лабораторних робіт і практикуму.
Систематично записувати проведені інструктажі з охорони праці в журнал з охорони праці.