Субота, 05.07.2025, 04:47Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт методичного об'єднання вчителів фізики Криворізького району
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [10]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 10
Показано матеріалів: 1-10

Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках фізики

Мої статті | Переглядів: 984 | Додав: Gallina | Дата: 30.10.2018 | Коментарі (0)

Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 У 2017-2018 навчальному році в основній школі завершується перехід на навчальні програми, розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392 і затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 664 від 06.06.2012 року зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 29.05.2015 № 585. У зв’язку з прийняттям Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року в поточному році навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів були оновлені. Таким чином, у 2017-2018 навчальному році у 7-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів навчання фізики здійснюватиметься за оновленою навчальною програмою, затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804, яка розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programi-5-9-klas-2017.html).
Мої статті | Переглядів: 238 | Додав: Gallina | Дата: 22.08.2017 | Коментарі (0)

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. 7 клас (70 годин, 2 години на тиждень, 4 години — резервні)
Мої статті | Переглядів: 511 | Додав: Gallina | Дата: 22.08.2017 | Коментарі (0)

МIНIСТЕРСТВО ОСВIТИ I НАУКИ УКРАЇНИ ФIЗИКА 7–9 класи Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. Навчальна програма з фізики для 7-9 класів підготовлена у 2012 році робочою групою у складі: О. І. Ляшенко, доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України (керівник групи); В. Г. Бар’яхтар, доктор фізико-математичних наук, професор, академік НАН України; Л. Ю. Благодаренко, доктор педагогічних наук, доцент; М. В. Головко, кандидат педагогічних наук, доцент; Ю. І. Горобець, доктор фізико-математичних наук, професор, член-кореспондент НАПН України; Т. М. Засєкіна, учитель фізики, кандидат педагогічних наук; В. Д. Карасик, учитель фізики, заслужений учитель України, переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2005»; О. В. Ліскович, завідувач лабораторії Миколаївського ОІППО; М. Т. Мартинюк, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України; І. Ю. Ненашев, учитель фізики, лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-1996»; Н. А. Охрименко, методист Донецького ОІППО; В. Д. Сиротюк, доктор педагогічних наук, професор; М. І. Шут, доктор фізико-математичних наук, професор, академік НАПН України. У 2015 році були внесені зміни до програми робочою групою у складі: О. І. Ляшенко, академік-секретар Відділення загальної середньої освіти НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України; В. Ф. Заболотний, завідувач кафедри фізики і методики навчання фізики, астрономії Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, доктор педагогічних наук, професор; Л. М. Засєдка, учитель Українського фізико-математичного ліцею, кандидат фізико-математичних наук; Т. В. Дерід, учитель гімназії № 136 м. Києва; І. Ю. Ненашев, учитель фізики Харківського фізико-математичного ліцею № 27, головний редактор журналу «Фізика в школах України»; І. С. Чернецький, голова асоціації вчителів фізики України; Л. Є. Шиховцева, методист відділення навчально-методичного забезпечення загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти; С. С. Фіцайло, заступник начальника відділу змісту середньої освіти, мовної політики та освіти національних меншин Міністерства освіти і науки України. Склад робочої групи з оновлення навчальної програми з фізики для учнів 7-9 класів (2017 рік): В. В. Гудзь, методист (фізика й астрономія) науково-методичного центру викладання предметів природничо-математичного циклу і технологій Хмельницького ОІППО (голова); Т. М. Засєкіна, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук; Ю. Я. Пасіхов, заступник директора фізико-математичної гімназії № 17 Вінницької міської ради, Народний учитель України; О. В. Ліскович, доцент кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Миколаївського ОІППО; І. Ю. Ненашев, головний редактор журналу для вчителів «Фізика в школах України»; О. Ю. Зіньковський, методист Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти; Н. М. Гончаренко, начальник відділу по роботі із закладами післядипломної педагогічної освіти Інституту модернізації змісту освіти; В. Л. Бузько, учитель фізики комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа I–III ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», кандидат педагогічних наук (модератор).
Мої статті | Переглядів: 782 | Додав: Gallina | Дата: 22.08.2017 | Коментарі (0)

ФІЗИКА. 7-9 КЛАСИ. Ключові зміни. Робочою групою виявлені резерви змісту навчальної програми з фізики щодо впровадження компетентнісного підходу; опрацьовані зауваження, висловлені під час громадського обговорення програми; переглянуто зміст програми з метою його розвантаження та уточнення.
Мої статті | Переглядів: 313 | Додав: Gallina | Дата: 22.08.2017 | Коментарі (0)

План проведення наради керівників районних (міських) методичних об’єднань вчителів фізики та астрономії Термін: 22 серпня 2017 р. 10.00-13.30 Місце проведення: КВНЗ ДОІППО, аудиторія 311 Форма проведення вебінар Тема: Практична реалізація стратегії розвитку інноваційної особистості в умовах стандартизації природничої освіти.
Мої статті | Переглядів: 299 | Додав: Gallina | Дата: 22.08.2017 | Коментарі (0)

Потапова Тетяна Віталіївна, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти КВНЗ «ДОІППО» ФІЗИКА – ЦЕ НЕПОВТОРНО, ФІЗИКА – ЦЕ ЗВАБЛИВО!
Мої статті | Переглядів: 733 | Додав: Gallina | Дата: 22.08.2017 | Коментарі (0)

Мотивація - система спонукань які зумовлюють активність організму і визначають її спрямованість до дії. Навчальна мотивація ґрунтується на потребі, яка стимулює пізнавальну активність дитини, її готовність до засвоєння знань.

 

Мої статті | Переглядів: 487 | Додав: Gallina | Дата: 27.03.2017 | Коментарі (0)

Кукса В.О. - вчитель фізики
КНЗ «Кіровська ЗОШ І-ІІІ ст.»

«Пріоритетні шляхи підвищення якості освіти
в умовах реформування української школи»

 

Навчання з використанням інноваційних технологій якісно перевищує класичну освіту. Воно інтегрує процеси, які не можна об’єднувати в межах класичної освіти.

Мої статті | Переглядів: 581 | Додав: Gallina | Дата: 04.01.2017 | Коментарі (0)

Залучення учнів до науково-дослідницької роботи.

Виступ на методичному об'єднанні

вчителя Червоношахтарської ЗОШ 

вчителя фізики вищої категорії

вчителя – методиста

Чабаненко Людмили Віталіївни.

 

 Тема, над якою я працюю «Використання сучасних інноваційних педагогічних технологій навчання як засіб соціалізації особистості громадянського суспільства». Цей рік я присвятила активізації дослідницької діяльності учнів на уроках фізики.

Фізика є наукою дослідницькою та експериментальною. Найвищим етапом дослідів та експериментів на уроках є підтвердження наукових  теоретичних знань, або здійснення наукових відкриттів. Винахідництво та експеримент дуже цікаві види робіт для учнів, але вони повинні проводитись лише під керівництвом вчителя.

Дослідницька діяльність – вища форма самоосвітньої діяльності учня. А формування у учнів науково – дослідницьких вмінь – процес складний та довготривалий. Він не виникає на порожньому місці і не розвивається сам по собі.

Завдання вчителя фізики – поступово, методично – грамотно формувати дослідницькі навики учнів. Вони формуються низкою спеціальних заходів:

  1. Розв’язування дослідницьких завдань;
  2. Проведенням нестандартних уроків з фізики;
  3. Різноманітною позакласною роботою з фізики. Це шкільні позакласні заходи: вікторини, семінари, конференції, вечори, різноманітні конкурси, проектні завдання, колективні дослідження, олімпіади, гурткова робота з фізики.
  4. Самостійним напрямком науково – дослідницької діяльності учнів є участь в МАН, в районних, обласних конкурсах науково – дослідницьких робіт учнів.

 

Під час організації науково – дослідницької роботи учнів вчитель повинен дотримуватись наступних принципів:

  1. Зміст дослідження обов’язково повинен поєднуватись з навчальною темою та метою її вивчення;
  2. Дослідження повинно бути поєднане з потребами суспільства та питаннями сьогодення;
  3. Науково – дослідницька робота – це не робота декількох днів, це безперервний процес.
  4. Науково – дослідницька діяльність учнів – обов’язково процес, керований вчителем. Вчитель допомагає обрати тему, скласти план роботи,рекомендує підбір джерел інформації та літератури, оцінює матеріал, зібраний учнем. Коли учень напише роботу, рецензує її на допрацювання, потім остаточно редагує, допомагає в оформленні, готує учня на захист роботи).

Якщо для учнів 7,8 класів написання рефератів є першим кроком до самостійної творчості, то для учнів старших класів вимоги вже помітно підвищуються, а написання роботи перетворюється вже в дійсно творчий процес. Так підвищуючи вимоги до учня, щоб не відбити бажання творчості. Юні дослідники повинні бачити результативність власного дослідження, відчути радість успіху від самостійного пошуку. Таким чином учні досягають великої внутрішньої зрілості, набувають важливих наукових потенцій, які потім будуть  використовувати у своєму подальшому житті чи будучи студентом, чи в професійній діяльності.

Виступаючи з власними дослідженнями, учні позбавляються страху перед аудиторією, вчаться самоорганізовуватись, планувати свою діяльність, обирати власні способи вирішення проблем, давати об’єктивну самооцінку своїм здобуткам, розвиваються навички подальшої їх соціалізації, формуються життєві компетенції.

  

Мої статті | Переглядів: 248 | Додав: Gallina | Дата: 06.04.2016 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту