- Основним принципом в діяльності вчителя вважати залучення учнів до навчання, яке триває впродовж всього життя. (Неперервне навчання як наслідок глобалізації та інформатизації суспільства).
- Впроваджувати в педагогічну практику сучасні інноваційні технології навчання і виховання, які забезпечують компетентнісний підхід до навчально - виховного процесу, наближаючи його до життєвої дійсності та адаптації дітей у соціумі.
3. При викладанні математики та фізики враховувати вікові особливості
учнів та їх вплив на стадію соціалізації особистості. Розвивати
самоосвітні навички учнів з метою їх подальшого успішного навчання в
навчальних закладах вищих рівнів.
- Постійно вдосконалювати педагогічну майстерність, розвиваючи нове педагогічне мислення: вміння критично і творчо мислити, застосовувати досягнення науки та педагогічного досвіду у своїй роботі.
- Практикувати на уроках фізики та математики , в позакласній роботі профорієнтаційні моменти, використовувати цікаві біографічні факти з життя видатних вчених, акцентувати увагу на зв'язок математики та фізики з життям.
- Впроваджувати в практику роботи вчителів математики та фізики нові методи контролю знань та оцінювання з метою формування навичок рефлексії та розвитку оцінної складової самосвідомості учнів. Взаємоузгоджувати критерії оцінювання з метою освіти, об’єктом оцінювання та прогнозованими результатами навчальної діяльності учнів.
- Використовувати розв’язування експериментальних завдань з фізики в домашніх умовах як засіб розвитку різностороннього оригінального мислення.
|